Skip to main content

'n Lied vir ClemenGold

ClemenGold is die offisiele borg van Storielied

Om my dank aan ClemenGold te betoon, het ek besluit om vir hulle 'n lied te skryf. Nou kyk, ons is almal vertroud met DJ Opperman se gedig, Sproeireen,  waar daar verwys word na 'n naartjie...ek wou baie graag ietsie oorspronklik doen. Om 'n liedjie oor 'n naartjie te skryf is nie die maklikste ding onder die son nie hoor!

Ek maak toe maar 'n storie op...

Op 'n dag het 'n reisiger by 'n eensame vrou kom kuier. Sy kon hom ver oor die stofpad sien aangestap kom. Sy was opgewonde. Sy het hom in haar huis ontvang. By sy aankoms het hy vir haar 'n sak naartjies gebring. Daar het hulle heel aand in die kombuis gesit en gesels, naartjies geeet, en wyn gedrink.

Nodeloos om te se, was die twee aangetrokke tot mekaar en het die aand nie geeindig toe die ligte afgaan nie. Hy het haar liggaam verken...en sy kon die naartjies aan sy hande ruik.


Uiteindellik was dit tyd vir hom om te gaan, en het sy gesien hoe hy kleiner en kleiner teen die voetpad word.

So het sy elke dag ter nagedagtenis aan hom, 'n naartjie geeet. Sy het elke skyfie stadig geeet, sy het die tekstuur tussen haar vingers gevoel, sy het met haar vingers oor die sagte vlees van die skille gestreel en sy het met verlange aan haar hande geruik lank na sy die naartjie geeet het.

Op 'n dag, ontdek sy dat sy net een naartjie oor het. Sy raak beangs en hartseer en besef...sy moet 'n plan maak. Dit is tyd vir die reisiger om weer te kom kuier.

Hier dan nou, die ClemenGold liefdeslied...Breek my oop ;)


Breek my oop

Oor die voetpad kom jy
met my hart in jou hande
Jy was lank weg gewees
op reis, deur ver weg lande

Ek onthou toe jy laas hier was
Jy't 'n sak naartjies gebring
Met daai stroop soet hande van jou
Het jy my wereld omvou

Met elke dag se draai raak die sakkie leër en leër
Oordat ek een vir een oopbreek met die hoop dat ek jou nooit ooit sal vergeet
Daardie oranje liefde geur, jou lag en die oggend dou
Dis my laaste naartjie my lief, jy beter kom -kom gou!

Breek my oop
Die winterson het my gese jy kom
Breek my oop

Oor die voetpad kom jy
Ek wil jou pluk uit die son
En dans vir die reën en vra
dat die swaar wolke weer kan kom

Dat ek jou binne kan hou
Ja, dwars deur die winter
Daai stroopsoet hande van jou
en jou sakkie ClemenGold

Met elke dag se draai raak die sakkie leër en leër
Oordat ek een vir een oopbreek met die hoop dat ek jou nooit ooit sal vergeet
Daardie oranje liefde geur, jou lag en die oggend dou
Dis my laaste naartjie my lief, jy beter kom -kom gou!

Breek my oop
Die winterson het my gese jy kom
Breek my oop

Luna Paige

ClemenGold verskaf die beste naartjies aan jou plaaslike Woolworths.
Breek een oop en ervaar die oranje liefdesgeur!


Comments

  1. Op 'n dag, ontdek sy dat sy net een naartjie oor het. Sy raak beangs en hartseer en besef...sy moet 'n plan maak. Dit is tyd vir die reisiger om weer te kom kuier. Ek hou van hierdie werklik
    _________________________________________

    máy thái thịt |máy hút chân không

    ReplyDelete
  2. Na 5 jaar in die huwelik met my man met 2 kinders, het my man vreemd begin optree en met ander dames uitgegaan en my koue liefde getoon. By verskeie geleenthede dreig hy om van my te skei as ek hom durf ondervra oor sy verhouding met ander dames, ek was heeltemal verwoes en verward totdat 'n ou vriend van my my vertel het van 'n spelmeester op die internet genaamd Dr.Wealthy wat mense met verhoudings- en huweliksprobleme help deur die magte van liefdesspreuke, ek het aanvanklik getwyfel of so iets ooit bestaan, maar besluit het om dit te probeer, toe ek kontak met hom het, het hy my gehelp om 'n liefde te speel, en binne 48 uur het my man na my toe teruggekeer en om verskoning gevra. Nou het hy opgehou om saam met ander dames en sy vrouens saam met my te gaan . Kontak hierdie wonderlike liefdesverwyderaar vir u verhoudings- of huweliksprobleem wat vandag opgelos kan word via: wealthylovespell@gmail.com of direk WhatsApp: +2348105150446.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Ou Karoo uiteindellik op 'n CD

Jare gelede het ek by die Dorpstraat teater gewaitress. Dit was toe Dorpstraat nog in Dorpstraat was en Hettie en Elbie nog die plek bestuur het. Hoe lekker was Dorpstraat Teater nie toe nie. Dit was een van daardie plekke waar mense net ingeval het. As jy op 'n random aan nie weet wat om te doen nie, het jy summier Dorpstraat toe gegaan. Daar was altyd iets nice aan die gang, daar was altyd lekker mense daar en die geselskap was goed. As aspirerende sangeres was dit ook wonderlik om blootstelling tot so baie professionele kunstenaars te kry. Ek kon bykans 3-4 keer 'n week 'n show kyk. Dit was 'n leerskool en dit het my droom aan die gang gehou. Ek het uiteindellik self ook by Dorpstraat teater my eerste optrede gehad. :) Op een van hierdie shifts het ek vir Rocco de Villiers ontmoet. Hy het kom optree die aand. Ek het vir hom my heel eerste CD ooit gegee en nie eintlik geweet hoekom ek dit doen of wat daaruit gaan voortspruit nie. 'n Paar maande later toe kon

Die wysheid van die Khoi

Ek is so bly ek het Elias P Nel se skryfgawe ontdek. Hierdie man weet hoe om moeiteloos in jou wêreld in te stap en ‘n blywende indruk te maak. Ek het ‘n kortverhaal bundel met die naam “Iets goeds uit Verneukpan?” ontdek en die verhale daarin vreeslik geniet. Elias Nel vertel verhale vanuit Verneukpan en omliggende areas. Hy skryf dit soos dit gepraat word en die stories lees soos ‘n laatmiddag gesprek na ‘n paar glase wyn. Dié etniese groep se humor, hul vermoë om te lag en grappies te vertel in die slegste van tye – word in sy verhale uitgelig. Jy lees en lag en lees en lag – tot jy aan die einde van die verhaal besef dat Elias Nel besig was om ‘n baie hartseer verhaal te vertel en in sommige gevalle selfs ernstige sosiale kommentaar lewer. Ek het die verhaal “die Korhaan en die Muisvoël” gekies omdat dit vol van die mooiste Khoi gelykenisse is. Hy het ‘n ou Khoi verhaal geneem en hom hervertel. Dit gaan oor ‘n jong man wat uit ‘n arm stam / kraal kom. Hy het ogies vir die dogt

...wanneer die Grim Reaper kom aanklop

Hierdie is miskien 'n somber tema vir 'n liedjie, maar nou ja. Die dood is so deel van die lewe soos wat suurstof is. Ons kan dit nie ontsnap nie. Ek het die Afrikaanse Kortverhaalboek deur Abraham de Vries opgetel en begin lees. Ek kom toe af op 'n verhaal deur Danie Botha. "Iemand by die agterdeur". Heel toevallig is ek geskeduleer om daardie week 'n onderhoud by Fine Music Radio te doen oor Storielied. Niemand anders as Danie Botha was geskeduleer om die onderhoud met my te voer nie. Ek is toe nuuskierig en lees dié verhaal! Die verhaal word vertel vanuit 'n klein seuntjie se perspektief, of eerder 'n volwasse man wat terugdink aan sy kinderjare. Hy beskryf die vrees wat hy saans ervaar wanneer hy gaan slaap. Hy vertel hoe hy teen die donker skoorsteen bo die vuurherd opkyk en bang raak vir die donker oneindigheid daarvan. Hy praat van die Pilgrim. Die man wat kom kuier en saggies aan die deurknop kom roer. Hy praat van sy moeder wat hom