Skip to main content

Ou Karoo uiteindellik op 'n CD

Jare gelede het ek by die Dorpstraat teater gewaitress. Dit was toe Dorpstraat nog in Dorpstraat was en Hettie en Elbie nog die plek bestuur het. Hoe lekker was Dorpstraat Teater nie toe nie. Dit was een van daardie plekke waar mense net ingeval het. As jy op 'n random aan nie weet wat om te doen nie, het jy summier Dorpstraat toe gegaan. Daar was altyd iets nice aan die gang, daar was altyd lekker mense daar en die geselskap was goed.

As aspirerende sangeres was dit ook wonderlik om blootstelling tot so baie professionele kunstenaars te kry. Ek kon bykans 3-4 keer 'n week 'n show kyk. Dit was 'n leerskool en dit het my droom aan die gang gehou. Ek het uiteindellik self ook by Dorpstraat teater my eerste optrede gehad. :)

Op een van hierdie shifts het ek vir Rocco de Villiers ontmoet. Hy het kom optree die aand. Ek het vir hom my heel eerste CD ooit gegee en nie eintlik geweet hoekom ek dit doen of wat daaruit gaan voortspruit nie.

'n Paar maande later toe kontak 'n vrou met die naam Nita my, en vra of ek sal deel wees van 'n program met die naam "Die Liedjies wat ons ken II" wat op Kyknet uitgesaai word. Hulle sou vir my 'n FAK lied kies, ek  moes dan die lied verwerk en aanpas vir 'n "moderne gehoor", hulle sou betaal vir die maak van 'n musiek video en die opneem van die lied en dit sou dan uitgesaai word op Kyknet. Ek was in die sewende hemel gewees!! Rocco de Villiers het toe werk gemaak van my CD.

So kies hulle toe vir my "Ou Karo", wat deur baie seker geken word as "Vaal ou Karooland".

Ek moet bieg ek was nie 'n vreeslike Karoo liefhebber nie, en daar moes ek gaan rondtrippel in die Karoo en 'n liedjie sing oor hoe baie ek daarvan hou. Maar na daardie dag...toe IS ek lief vir die Karoo. Daar is g'n manier wat die Karoo jou nie gaan oorwen na jy 'n dag in sy veld spandeer het nie.

In die lied word daar van donderstorms gepraat en daar word van brandende sonlig gepraat. Ons het op een dag wragtag brandende sonlig EN donderstorms en reen gehad. Dit was ongelooflik. Ons het nie nodig gehad om enige argief materiaal te gaan opsoek nie. Die blomme en die plante in die veld was asemrowend mooi en ek het besef mens moet mooi kyk om hulle raak te sien. Die reuke wat uit die aarde opgeslaan het was heerlik, skerp en oorweldigend en ek het elke oomblik daarvan geniet.

Ou Karoo het vir jare op Kyknet gespeel en ek het nooit die song op CD gesit nie, omdat ek nooit 'n Afrikaanse CD vrygestel het nie...so nou is die tyd uiteindellik reg. Ons voer ook die lied op in die Storielied DVD. Hy klink effe anders, maar steeds mooi. Ek kan nie glo ek was 23 jaar oud op daai stadium nie. Dit is nou amper 10 jaar later en hy word nou eers vrygestel. So indien jy die song geniet het op Kyknet en dit graag in jou besit wil he, het die tyd aangebreek. Einde Oktober is hy joune...in 2 spesiale weergawes! :)


Ou Karoo


Ja ek onthou...

Jou brandende sonlig
en jou blomme gedrenk met dou
Jou rustige vlaktes
en jou hemel se suiwerste blou

Vaal ou Karooland
ek hou van jou
as rooidag sy glorie
oor jou ontvou

Vaal ou Karooland
as donders knal
en storms losbreek
bloei jou blomme oral

Ja ek onthou...

Jou rustige vlaktes
as rooidag sy glorie ontvou
en arende sweef deur jou hemel
en verdwyn in die blou

Vaal ou Karooland
ek hou van jou
as rooidag sy glorie
oor jou ontvou

Vaal ou Karooland
as donders knal
en storms losbreek
bloei jou blomme oral

 Ja, ek hou van jou my Ou Karoo
as donders na 'n lang droogte knal
as storms oor jou velde weer
losbreek en gousblomme bloei oral

Ja, ek hou van jou my ou Karoo
as hoog teen die rooi kant daarbo
Die aalwyn eensaam op Brandwag staan
met Ganna, Harpuis en Kambro

Vaal ou Karooland
ek hou van jou
as rooidag sy glorie
oor jou ontvou

Vaal ou Karooland
as donders knal
en storms losbreek
bloei jou blomme oral


 Ek hou tog so
van jou my Ou Karoo

Musikale verwerking deur Luna Paige
Aanpassing van FAK lirieke  deur Luna Paige
Kyk gerus die musiek video op my webwerf
www.lunapaige.com

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

...wanneer die Grim Reaper kom aanklop

Hierdie is miskien 'n somber tema vir 'n liedjie, maar nou ja. Die dood is so deel van die lewe soos wat suurstof is. Ons kan dit nie ontsnap nie. Ek het die Afrikaanse Kortverhaalboek deur Abraham de Vries opgetel en begin lees. Ek kom toe af op 'n verhaal deur Danie Botha. "Iemand by die agterdeur". Heel toevallig is ek geskeduleer om daardie week 'n onderhoud by Fine Music Radio te doen oor Storielied. Niemand anders as Danie Botha was geskeduleer om die onderhoud met my te voer nie. Ek is toe nuuskierig en lees dié verhaal! Die verhaal word vertel vanuit 'n klein seuntjie se perspektief, of eerder 'n volwasse man wat terugdink aan sy kinderjare. Hy beskryf die vrees wat hy saans ervaar wanneer hy gaan slaap. Hy vertel hoe hy teen die donker skoorsteen bo die vuurherd opkyk en bang raak vir die donker oneindigheid daarvan. Hy praat van die Pilgrim. Die man wat kom kuier en saggies aan die deurknop kom roer. Hy praat van sy moeder wat hom

Die wysheid van die Khoi

Ek is so bly ek het Elias P Nel se skryfgawe ontdek. Hierdie man weet hoe om moeiteloos in jou wêreld in te stap en ‘n blywende indruk te maak. Ek het ‘n kortverhaal bundel met die naam “Iets goeds uit Verneukpan?” ontdek en die verhale daarin vreeslik geniet. Elias Nel vertel verhale vanuit Verneukpan en omliggende areas. Hy skryf dit soos dit gepraat word en die stories lees soos ‘n laatmiddag gesprek na ‘n paar glase wyn. Dié etniese groep se humor, hul vermoë om te lag en grappies te vertel in die slegste van tye – word in sy verhale uitgelig. Jy lees en lag en lees en lag – tot jy aan die einde van die verhaal besef dat Elias Nel besig was om ‘n baie hartseer verhaal te vertel en in sommige gevalle selfs ernstige sosiale kommentaar lewer. Ek het die verhaal “die Korhaan en die Muisvoël” gekies omdat dit vol van die mooiste Khoi gelykenisse is. Hy het ‘n ou Khoi verhaal geneem en hom hervertel. Dit gaan oor ‘n jong man wat uit ‘n arm stam / kraal kom. Hy het ogies vir die dogt